duminică, 5 aprilie 2009

Recolta din parc

































4 comentarii:

  1. În unele mituri se spune că locurile rămase goale în ceruri, după căderea unor îngeri, urmează a fi ocupate de cei drepţi. Numărul celor căzuţi ar echivala cu numărul celor ce se ridică.
    Da, cred că există plante şi animale care par a avea suflet de om. Cel puţin în măsura în care există oameni care par a nu avea suflet...
    „Spunea bunica, uneori,
    Că e un suflet şi în flori,
    Că macul roşu, ca de sânge
    De-l rupem suferă şi plânge,
    Îi cad petalele, aşa
    Cum cade, plânsă, lacrima...”
    Versurile aparţin lui Alexandru Andriţoiu dar nu reţin titlul poeziei. Au trecut mulţi ani...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca am reusit sa gasesc versurile.

    http://www.trilulilu.ro/Gabriel1926/a9d49c9723cf81


    Bunica-mi spune deseori
    Ca e un suflet si in flori
    Bunica-mi spune deseori
    Ca e un suflet si in flori

    Ca macul rosu ca de sange
    De-l rupem, sufera si plange
    Ii cad petalele asa,
    Ii cade plansa lacrima
    Ii cad petalele asa,
    Ii cade plansa lacrima

    Bunica-mi spune cu iubire
    Ca au si florile privire
    Bunica-mi spune cu iubire
    Ca au si florile privire

    Regina noptii ziua doarme
    Ca-n arsita sa nu se sfarme,
    Iar seara cand e in jur racoare,
    Ea isi deschide ochiul mare
    Si imprastie peste gradina
    Aroma dulce, calda, lina

    Bunica-mi spune cu caldura
    Cum ca si florile au gura
    Bunica-mi spune cu caldura
    Cum ca si florile au gura

    Cu care ele dau saruturi
    Albinelor si atator fluturi
    Chiar si fetitelor ca mine,
    Sa le alinte, sa le-aline
    Chiar si fetitelor ca mine,
    Sa le alinte, sa le-aline

    RăspundețiȘtergere
  3. Ei, ElZap, pe ce meridiane eşti? Ia te uită cât ţi-e ceasul! :)

    RăspundețiȘtergere